jag hade inget val

Haft en fin kväll med en fin vän. Hemmagjord pizza, en flaska vin, idol och sen en film. Det var allt som behövdes idag, att få sitta och prata igenom allt som hänt senaste veckorna och även månaderna nu med lite perspektiv. 

Ser fram emot julsittningen imorgon, ska bli kul att komma ut och dansa lite igen, det var länge sen. Julmaten får vi dock se hur mycket jag äter av... Annars slås jag mest av min förmåga att stänga av och sätta på känslor. Även om jag alltid varit så har det blivit mer tydligt den sista tiden kring människor. Jag kan försöka länge, jag kan anstränga mig till det yttersta. Men när jag slutar, då slutar jag till 100% och då kunde jag inte bry mig mindre om vad som händer. 

Imorgon är min plan att spendera förmiddagen och första delen av eftermiddagen i soffan med myskläder och försöka skriva lite PM, sen ska jag kanske börja planera hur jag faktiskt ska se ut på kvällen. Nödlösningen är en sopsäck, så ja, blir inget annat bra får jag försöka göra entré i en sån istället ;)

Dags att sova några timmar. Älskar att ha en stor säng och ett stort täcke 💕 
Insett att mitt vardagsrumsfönster är ett perfekt fotofönster:)
| |
Upp