Snabba veckor

Redan torsdag. Vart i hela världen tog veckan vägen? Min pluggvecka är i princip över, inte schemalagd imorgon så det blir lugnt imorgon eftersom jag inte ens fått mina jävla böcker än. Tack för det cdon...Bara att hoppas att jag får böckerna imorgon så jag får läsa i helgen. 
 
Igår hade vi överlämning med rättspsyk. Stört kul kväll med lätt störda människor, haha. Fick sota för det imorse dock, haha. Älskar mitt och Sofies möte i kiosken i studentcentrum innan respektive föreläsning, båda med en Cola i högsta hugg. Haha.  Vi kommer ha en rolig vårintroduktion, det är jag övertygad om :) 
 
Nu sitter jag i soffan och ser på 112. Försöker hitta motivation till middag. Går inte speciellt bra ska jag säga. Skulle egentligen va själv i kväll för pojken skulle ha spelkväll men den blev tydligen inställd så snart ska jag få sällskap ändå. Så jag borde nog äta...
 
 
Allmänt | |
Upp