Ett upptaget liv blir ett roligare liv

Säger samma sak som det känns som att jag alltid gör.... Var tog veckan vägen?? Nu är det torsdag och jag sitter hemma i soffan och lyssnar på en föreläsning som vi fått på internet. När föreläsningen är slut ska jag försöka hinna laga lite mat innan jag måste ner till universitetet för att ha seminarium och sen möte efter det. Denna vecka har varit helt sjuk. I måndags kom jag hem kvart i nio, igår kom jag hem halv tio och idag har jag möte till typ halv sju. Sen är det bara hem och försöka få i síg lite mat innan vi ska träna. 
 
Träningen går ganska bra iaf! I mina mått mätt! Vi har satt ett krav på 4 gånger i veckan och det funkar bra :) Känns ganska lagom tidsmässigt också, det är bra att gymmet har öppet 4-24, i tisdags kom vi dit 21:30 och sen 6:15 på onsdag morgon ;) Men det är bra, behöver få in lite rutiner igen och då är träningen en bra start. Och helt otränad är jag ju inte, men tränad är ju att överdriva. 
 
Trots att livet går  i 180 så är jag på bra humör! Imorgon ska jag till ÖBO och säga upp lägenheten, det ska bli skönt att få det klart så vi faktiskt har ett mål. Tentaresultatet som kom idag visade att straffrätten var den bästa tentan jag skrivit på typ 1,5 år! Sånt är skönt! Att slippa en omtenta den 20 dec är rätt skönt. Nu har jag också officiellt klarat halva juristprogrammet utan omtenta! Känns bra, för nu kommer det ändras, haha. Jävla internationella rätt. Fattar ingenting Haha. 
 
 
Allmänt | |
Upp